Wygodne metody płatności i bezpieczny przepływ dokumentów!
Zapewniamy Ci bezpieczne transakcje oraz łatwy proces zakupu, możesz skupić się na swoich zakupach.
➡️ Przelew na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
➡️ Za pobraniem
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.
➡️ Przelewem online
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
- Płatności Shoper
Raty Alior Banku
Proces wyboru rat przez klienta:
- Klient wybiera produkt i dodaje go do koszyka
- Jako formę płatności wybiera Raty Online. Zostanie przekierowany do wniosku w Alior Banku
- Klient uzupełnia elektroniczny formularz wniosku. Przygotowuje numer dowodu osobistego, numer konta bankowego, a także informacje o dochodach oraz zatrudnieniu
- Klient decyzję otrzymuje maksymalnie do 15 minut
- Jeżeli decyzja będzie pozytywna, klient zostanie poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł
- Po pozytywnej weryfikacji klient otrzymuje potwierdzenie realizacji transakcji. Umowa ratalna jest wysyłana na wskazany adres e-mail
Czy można zrezygnować z płatności ratalnej?
Odstąpienie od umowy pożyczki w przypadku zwrotu produktu natychmiast po zakupie jest możliwe do 14 dni od daty otrzymania towaru.
Należy odstąpić od umowy kupna w sklepie, poprzez wypełnienie formularza zwrotu, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.
Odstąpienie od umowy pożyczki a reklamacja produktu
Jeżeli reklamacja produktu ma miejsce do 14 dni od daty otrzymania towaru, należy odstąpić od umowy kupna w sklepie poprzez wypełnienie formularza, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie powinien wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.
Jeżeli reklamacja ma miejsce później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, cała procedura przebiega bez zmian. Należy jednak dokonać spłaty całkowitej kwoty pożyczki do zapłaty na dany dzień.
Odstąpienia od umowy pożyczki w trakcie spłaty
Nie ma możliwości odstąpienia od pożyczki po upływie ustawowych 14 dni. W przypadku chęci wcześniejszej spłaty pożyczki należy spłacić kwotę całkowitą do spłaty na dany dzień.
Kliknij tutaj aby przejść do kalkulatora rat
Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w markezno.pl?
Dla zamówień online (złożonych przez stronę markenzo.pl) faktura jest domyślnym dowodem zakupu, zarówno dla osoby fizycznej, jak i działalności gospodarczej.
Otrzymasz ją na podany do zamówienia adres mailowy po wydaniu zamówienia do wysyłki.
Możesz poprosić nas o wcześniejsze przesłanie faktury.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, wybierz w koszyku opcję „firma” oraz podaj dane firmy, obowiązkowo z numerem NIP w polu NIP (wpisanie numeru NIP w innym polu nie pozwoli na prawidłowe wygenerowanie faktury).
Do wysyłki faktur korzystamy z systemu ifirma.pl którego certyfikat gwarantuje, że dokument/e-mail, który otrzymasz nie był modyfikowany przez osoby trzecie. Enterprise ID chroni korespondencję przed przechwyceniem lub sfałszowaniem. Jest rozpoznawalny przez wszystkie przeglądarki internetowe, oraz produkty Microsoft. Wiadomość zabezpieczona naszym certyfikatem otrzymuje w programie do poczty elektronicznej status „zaufana”.
Jako nasz Klient możesz liczyć na nasze wsparcie:
telefoniczne | mailowe | messenger