Pytania i odpowiedzi

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, produkty można odebrać w miejscach w Polsce, aby odebrać produkt jednym z punktów zadzwoń pod numer 533969442 

  • Kolonia Żelazowice (okolice Opoczna)
  • Łódź (koło manufaktury)

 

Kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Nasze najpopularniejsze kolekcje są w stałej produkcji, dlatego chwilowy brak dostępności trwa najczęściej ok. 2 tygodni. Istnieje również opcja zamówienia produktów, których nie ma aktualnie w magazynie. Na stronie takiego produktu widnieje informacja o wydłużonym terminie dostawy. Skontaktuj się z nami, aby poznać dokładną datę pojawienia się produktu w sprzedaży - kontakt

 

Jak wygląda proces zamówienia i dostawa do domu?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem transakcji. Czas realizacji prezentujemy na karcie każdego produktu (prawy góry róg, pozycja „Wysyłka w:”).

 

Wysyłacie towar za granicę?

Zakupione meble dostarczamy głównie na terytorium Polski. Dostawy zagraniczne są ustalane indywidualnie

 

Gdzie znajdę instrukcje montażu?

Instrukcje montażu dla naszych mebli znajdziesz w przesyłce. W razie pytań skontaktuj się z kontakt@markenzo.pl Pamiętaj że produkty PIOTROWSKI INDUSTRIES wysyłamy większości już zmontowane.

 

Dlaczego nie widzę cen?

Jeśli przebywasz poza terytorium Polski i Unii Europejskiej lub gdy korzystasz z zagranicznego połączenia internetowego, możesz nie widzieć cen naszych produktów.

 

Co się dzieje z moim zamówieniem?

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w panelu klienta (jeśli posiadasz konto w naszym sklepie). Jeśli zmieni się status Twojego zamówienia otrzymasz od nas e-mail.

W razie pytań / problemów z zamówieniem skontaktuj się z nami opisując problem i podając numer zamówienia: kontakt

 

Czy możecie wyprodukować mebel w innym kolorze?

Tak, wprowadzamy indywidualne zmiany do naszych projektów. Podejmujemy również projekty klientów. W celu indywidualizacji projektu skontaktuj się z nami kontakt

 

Czy oferujecie transport z wniesieniem?

Na ten moment nie oferujemy takiej usługi.

 

Czy oferujecie montaż mebli?

Na ten moment nie oferujemy takiej usługi.

 

Gdzie znajdę wymiary produktów?

W opisie produktu znajdziesz podstawowe wymiary. Bardziej szczegółowe informacje możesz uzyskać kontaktując się z nami kontakt

 

Przewidujecie jakieś zniżki?

Udzielamy rabatów na zamówienia o znacznej powyżej 1 000 zł. Organizujemy również czasowe akcje promocyjne, produkty z oferty promocyjnej znajdziesz na stronie promocji akcje rabatowe (o ile są dostępne) są komunikowane na naszym Facebooku, Instagramie i/lub na jednym z banerów strony głównej

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl